Pluggdag...eller?

Idag hade jag bestämt mig för att vara riktigt duktig och ha en dunder-plugg-dag. Det började bra, men när jag väl började fundera på vad jag skulle köpa för julklappar så var det kört. Det slutade med att min dunder-plugg-dag förvandlades till julklapps-shopping-dag (i alla fall sista delen). Så nu är nästan alla julklappar köpta och inslagna. Det här borde ju förhoppningsvis innebära att jag inte har något som distraherar mig nästa gång jag ska ha en dunder-plugg-dag, men man ska inte roppa hej innan man är över bäcken.

För er som inte uppskattar julmusik, så finns det nu en möjlighet att stänga av den (längst upp på sidan), men vem vill väl inte lyssna på lite kvalitetsjulmusik såhär i början av december?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0