Snart är tenta-p över!

Efter fem veckor, tio examinationer och otaliga frågor har jag (Bella) nu avlsutat min sista (hela) pluggdag för den här tenta perioden. Jag har fortfarande två tentor kvar (en imorgon och den sista på fredag) men båda känns ganska bra. Innan tentorna började komma trodde jag att jag inte skulle klara så mycket men hittils har jag faktiskt inte misslyckats på en enda, fast jag har inte fått tillbaka resultat från alla än heller...

För Berne har det också gått bra, fast han har sin sista tenta på måndag och måste därför plugga i helgen när jag ska vara ledig och inte göra något vettigt :)

Under lunchen idag satt vi och kollade på Baywatch på tyska, det var speciellt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0