Cykeläventyr

Idag bestämde sig min (Bellas) fina rosa cykel för att det var för jobbigt att cykla de hela 3 minutrarna det tar till skolan. Pedalerna låste sig och jag hade inget annat val än att traska till fots (iof inte allt för jobbigt, men ändå). När jag efter föreläsningen hade gått hem igen tog jag en nära titt på vad som egentligen var fel och då helt plötsligt gick det att röra på pedalerna igen!

På grund av att min cykel krånglade fick jag skynda mig så jag hann till träningen jag ska börja gå på, på måndagar. Som tur var hade jag kollat upp vart jag skulle för några dagar sedan, för självklart fungerade ju inte internet. Men jag letade fram en gammal karta över Graz och tryckte ner i ryggsäcken innan jag gav mig iväg. Och tur var väl det för jag fick kolla på kartan både en och två gånger innan jag tillslut lyckades komma fram. Träningen var i alla fall väldigt bra, det var ett Step Aerobics pass som var riktigt jobbigt.

Annars så är det väldigt mycket plugg nu för tiden. Den här veckan är det statistik som gäller (plus alla vanliga kurser som går samtidigt) men än så länge har det gått bra att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0