Pulsklocka

Idag kom äntligen min pulsklocka som jag (Berne) beställde för mindre än 48 timmar sedan. Jag beställde en Garmin Forerunner 310XT på en hemsida som låg bäst till i pris på prisrunner. Sidan tillhörde ett företag som var stationerat i portugal men kännde ändå att det var värt besväret att chansa. Det visade sig att företaget använde sig av Fedex och de sa att klockan skulle vara framme inom 24-48 timmar. Så när mailet vid lunch kom visade sdet sig att mitt paket hade färdats från portugal -> Madrid -> Paris -> Wien -> Graz på mindre än 24h. Den delen av transporten som tog längst tid var faktist utkörningen här i Graz. NU ligger min nya klocka på laddning och kommer provas i morgon på morgondagens springtur. Klockan inehåller gps så att man får ut sträckan man har sprungit i ganska så exakt längd, plus att man kan lägga in rutten på datorn för att se rutten på en karta. Men sådat kommer jag förmodligen att lägga ut senare, så det är bara att hålla utkik. 

Kommentarer
Postat av: Jonas & Eva-Lena

Spännande, nu är det bara ut o springa, cykla o simma.

JoEL

2010-03-24 @ 08:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0