Tre år!

Idag firar vi treårsjubileum, detta gjorde vi genom att äta goda hamburgare på en irländsk pub inne i centrum. Berne tog "Murder burger" vilket var två stora hamburgare med massor pommes :)

Dagen till ära tänkte vi också puplicera vårt sigill som vi gjorde för några veckor sedan

Förutom att fira kärleken är vi också mitt inne i något slags tenta-p. Vi har fortfarande vanliga lektioner, men det är många kurser som antingen har slutat nu eller som har halvtidstentor, så det blir inte så mycket tid över till så mycket annat än böckerna just nu (därav den låga uppdateringen på bloggen). Mitt bland alla tentor kommer det också bli en hemresa för mig (Bella) då jag ska jobba på promoveringen. Men efter det ska lugnet nog infinna sig och kanske har vi till och med tid med en sista resa det här året.


Kommentarer
Postat av: Jonas & Eva-Lena

STORT GRATTIS!!!!!!!!!

Jättefint sigill.

JoEL

2010-05-12 @ 09:20:54
Postat av: Ba o Be

Grattis!

Ett riktigt fint sigill,lika fint, om inte finare än ett annat aktuellt sigill. jag menar Viktoria o Daniels

2010-05-15 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0